1 Mart 2015 Pazar

Ufak bir anime listesi !?!

watch anime   Biraz animelerden konuşmak istedim bugün nım nım :) Tam emin olamamakla birlikte sanırım 4 yıldır anime izliyorum. Ama sürekli bir izleme değil benimkisi ara ara sarıyorum diyelim.  Tabi ki çocukken izlediğim Ay Savaşçısı, Heidi, Şeker Kız Candy, Pokemon ve adını şuan hatırlayamadıklarımı hariç tutuyorum ( sanırım tw de yayınlananların hepsini ayırt etmeden izliyordum). Zaten benim yaşlarımda olan çoğu insan izlemiştir diye düşünüyorum.
   Aslında sadece en en en çok sevdiklerimi kısaca açıklayıp sıralamak istemiştim ama baktım ki ayrım yapamıyorum ( hepsi bebeklerim benim :D) bende o zaman hoşuma giden hepsini liste halinde yazayım dedim. Tabi listeyi de karışık yaptım en çok sevdiğimden en azına doğru gitmiyor yani.

   Listeyi hazırlamaya çalışırken aslında genelde hep aynı türleri izlediğimi fark ettim. Çoğu romantizm,okul,dram,komedi ya da bunların harmanlaması öyle ilginç bişey yok yani.Her neyse bakalım neler izlemişim görelim :)
  1. Nana (müziklerinin ayrıca hastası olduğumu söylemeden geçemeyeceğim)
  2. Kimini Todoke (2.serisi de var izlemek isterseniz unutmayın)
  3. Elfen Lied ( izlemeyen kaldı mı)
  4. Yamato Nadeshiko Shichi Henge (Perfect Girl Evolution isimli filmi de var)
  5. Dangonronpa ( Ayıcıklardan soğudum:p )
  6. Lovely Complex
  7. Ao Haru Ride
  8. Kaichou Wa Maid-Sama
  9. Tonari no Kaibutsu-kun
  10. Toradora
  11. Sukitte ii na yo ( Bununda filmi vardı galiba)
  12. Inu x Boku XX
  13. Ookami Shoujo to Kuro Ouji
  14. Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetema Omaera ga Warui  ( biraz daha uzatsalarmış adını)
  15. GoSick ( bunu yazıp yazmamakta kararsız kaldııım ama seni mi kırıcam Viktorika :D )
    Kesin unuttuğum birkaç tane daha vardır :( 5-6 tane yazmayı tasarlamıştım ama yazmışken duramadım. Film şeklinde çok izlemediğim için onları eklemedim.Yazım yanlışlarım muhakkak olmuştur kusura bakmayın (özellikle 14 numara :D). Tavsiye ettikleriniz varsa lütfen yazın izlemekten keyif duyarım. Benden bu kadaarr ^^

2 yorum:

  1. 7-8 ve 11. sıradakileri bende izledim ve çoook sevdim! Vampire Knight ve Vampire Knight Guilty izlemeni tavsiye edebileceğim animelerden. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye görmek mutlu etti beni :)mutlaka izlerim teşekkürler ^^

      Sil