8 Nisan 2015 Çarşamba

İşe Başladım!

      Ah merhabalar..Başlıktan da anlaşıldığı gibi hayatımın ilk iş tecrübesini yaşıyorum yaklaşık 1 haftadır. Blogumla ilgilenemedim. Yorumları yayınlamak dışında bir şey yapamadım. İş yaşamının bu kadar yorucu ve yoğun olduğunu düşünememiştim :( Belki de öyle değildir ilk işim olduğu için bana öyle gelmiştir..
     Bu süre zarfında  hiç bir şey okuyup izleyemiyorum. Eve gelip yemek yiyip uyuyarak günlerim geçiyor. Allah'ım hayat böyle mi geçecek ? Tecrübesizim diye verdikleri 3 kuruşa bunlar çekilecek dert mi? Acaba çalışmasam da zengin kocalara mı kaçsam !? vb sorular kafamda dolanıp duruyor :( 
Galiba sadece kafamda da değil dilimden de düşmüyor. Çünkü çevremdeki insanlar yakınmalarımdan bıkmış durumda :D Biraz daha mızmızlanırsam gökyüzünde yalnız gezen yıldızlardan farkım kalmayacak.
      Keyifsiz bir yazı oldu yahu. Birde bahar okuma şenliğine katılmıştım ( adımı listede bulamadım ama olsun katıldım ben :D). İşte ondan da geride kalacağım gibi hiç okuyamıyorum ki:( İstediğim kitapları da alamadım. :( Ama bu pazar alırım belki! ^^ Neyse kısa kesmeliyim bu yazıyı çünkü yine uykum geldi :) Hayatımın son durumu budur.Mutlu günler sizinle olsun! Zira bana pek yaklaşmıyor bu aralar:/ Şimdilik bu kadar^^

10 yorum:

  1. Öncelikle tebrikler! Ve evet çalışıyor olmak ne yazık ki böyle bir şey ama lütfen sabret! Sabır meyvesi çok tatlı olan bir ağaçtır emin ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah emeklerin karşılığını 2 yıl sonra alıcam ^^

      Sil
  2. ah.. bir anda işe ilk başladığım zamanlar geldi aklıma ölüm gibiydi sanki gele acemiliğin verdiği özgüven eksikliği. Bende aynen senin düşündüklerini düşünüyordum ama pes etmedim şimdi aynı iş yerinde 4. yılım meğer gelip geçiyormuş o dönemler ama geçene kadar hayata küstürmüyor desem yalan olur :) yılma canım burası yada başka bir yer ilk zorlugu mutlaka bir yerde yaşayacaksın bırak aradan çıksın şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen sonuna kadar katılıyorum hayata küstüm ama alışıcam başka çare yok ki :))

      Sil
  3. Canım nasılda yorulmuşsun belli. İki sene sonra benim durumum gibi olacak sanki, korkmadım değil ^^ Öğrencilikte zor aslında :D Bu arada bende bir bloggerım blogunu yeni keşfettim ellerine sağlık yazıların çok güzel ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öğrencilikte zor tabiki ama inan çalışmak daha zormuş. Bana söylediklerinde inanmazdım , yaşadım gördüm :D

      Sil
  4. İlk defa kahkaha atarak bir blog yazısı okudum ilk önce bunun için teşekkür ederim ne içtensin sen öylee :) Valla benimde 2 aylık bir iş deneyimim olmuştu işten geldim gibi cubba yatak sabaha kadar horul horul uyuyordum sanki taş taşıtıyorlarmış gibi eşim 2 ay aç kaldı garibim sonra benim bir ev hanımı olarak doğduğumu düşünüp bassstımm istifayı! :) ama sen inşallah pes etmessin :) takibindeyim senide bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim asıl okuduğunuz için:) açıkcası gün geçtikçe alışmak yerine soğuyorum işten ama bakalım zaman neler gösterecek..

      Sil
  5. İşiniz hayırlı olsun , evet hayat öyle zor ne yazık ki her mesleğin kendine göre zorlukları var , artık işiniz olduğuna göre yandaki hakkımdaki bölümüne işinizi yazabilirsiniz. Tekrar hayırlı olsun küçük bir tavsiye ilk zamanlar da evet zorlanırsınız belki ama zamanla alışırsınız tabi işinizi severseniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Evet her işin zorlukları var tabiki ama asıl zor olan insanların davranışlarıyla işleri iyice zor hale getirmeleri :) Ne çok zor dedim -,-

      Sil