25 Mart 2015 Çarşamba

Ölüm Peygamberi ( Alein Kentigerna)

ölüm peygamberi alein kentigerna
Dünyanın en uyduruk görseline el sallayın!
   Haftalardır elimde sürünüyordu bu kitap 5dakika önce bitirdim sonunda! Yok ben kitap okumayı beceremiyorum artık kafam o kadar saçma şeylerle meşgul ki iki sayfa okuyup kapatıyorum doğal olarak da kitap böyle haftalarca elimde sürünüyor garibim. Kitapta sorun yok yani bende bir sorun var.
   Kitabın yazarı olan Alein Kentigerna viki den falan araştırayım bi bakayım dedim ama bulamadım.Bu yazarın bende 3 kitabı var ( Sırlar Uçurumu, Halüsinasyon,Ölüm Peygamberi) ve
hepsini aynı anda almıştım. Tarzını bilseydim 3ünü birden alır mıydın, ımh yok sanmıyorum :(

    Kitaplarda genelde esrarengiz bir olay oluyor (cinayet,intihar, ortadan kaybolma gibi ) ve o sırrın çözülmesi gerekiyor tabiiki. Yani polisiye -gerilim de diyebiliriz . Buraya kadar sorun yok iyi güzel ama kitapların 3ününde sonunda çok acayip şeyler oluyor. Yani tamam sonu ilginç olsun insanlar şaşırsın oley ama bu kadar da olmaz. Resmen bambaşka bir şeyle bitiyor sonları. Bana garip geldi, sevemedim. Siz ilginç ötesi sonları seviyorsanız tavsiye ederim özellikle Ölüm Peygamberi en ilginç sonla bitendi bana göre. Birde sanki başlarında yavaş ilerleyen kitap sonlarına doğru hemen akıp gidiyor ama bu benim okumamla alakalı olabilir, bilemedim.

   3 kitaptan en sevdiğim ise Sırlar Uçurumuydu. Halüsinasyon da '' Ne! bu neydi şimdi :S '' , Ölüm Peygamberi 'inde ise '' Hönk!! '' diyerek kitabı bitirdim :D

   Sonuç olarak kitaplar hakkında genel görüşüm böyle.. Konu bakımından birbirlerine benzemiyorlar ama  bitiş tarzları aynı. Ölüm Peygamberi'nin konusunu merak edenler içinse ; 1743 yılında Rio de Janerio da bir seri katil ortaya çıkıyor ve kurbanlarının kanıyla ''Ben Mesiha Daggala'yım, Ölüm Peygamberi'' şeklinde yazı bırakıyor kurbanlarının münasip bir yerlerine de Haç saplıyor (illa bunu belirtmem mi gerekiyordu acaba?).Bu cinayeti çözmesi içinde görevinden uzaklaştırılmış Yüzbaşı Alvaro'yu geri çağırıyorlar. O garibimde o zamanlar tabi parmak izi tespitiymiş , DNA ymış falan olmadığından kendi zekasıyla birazda ondan bundan topladığı bilgilerle olayı çözmeye uğraşıyor. Kitapta Engisizyon mahkemeleri, kontlar,devlet adamları, doğa üstü olaylar, aşk her şey var yani. Hatta bilim kurgu da var azıcık spoiler verdim gibi ama olsun :D

   Birde ilk defa Bahar Okuma Şenliğine katıldım, kitap arayışlarındayım keyifli bir etkinlik gibi:) Linki için tık!  Şimdilik bu kadar ^^

2 yorum:

  1. Yaa allahım allahım ne ara yazılmış bu kadar çok kitap :D Liste iyice uzadı

    YanıtlaSil