31 Aralık 2015 Perşembe

Seneye görüşürüz ^^

Soğuk esprili başlık falan yaptım size nasıl ama^^ Ay ilk defa telefondan post giriyorum çok heyecanlıyım.
 O kadar yorgun hissediyorum ki - sanki tüm yılın yorgunluğu üstüme binmiş gibi- laptop kapağını kaldıracak halim yok. Ama koca bir senenin muhakemesini yapmaya enerjim var o ayrı:D
Geçen yıl tamda bu zamanlar dün gibi aklımda. Deliler gibi 2015 planları yapmış , hepsini hayata geçirmeye hazır, önüme gelenle bu planlarımı paylaşıp "göreceksiniz dediklerimi yapıcam bu yıl benim yılım olacak!!" demiştim. ( kahkaha molası) Bu yıl benim yılım falan olmadığını zaten girişten anlamışsınızdır. Ama tecrübe dolu bir yıl oldu benim için. Hepsi kötü tecrübelerdi kabul:( Bu yıl ben süper mario'daki prenses kafasından çıkmaya başladım. Bu yıl gerçekler yüzüme çarptı ve can yakan yalanlar su yüzüne çıktı. Bu yıl kurduğum hayal dünyamdan çıktım ve hayatın kucağına atladım. Bu yıl insanları ne kadar uzun süre tanıdığımın değil ne kadar doğru tanıdığımın önemli olduğunu anladım.Bu yıl işe başladım. Bu yıl haksızlık karşısında susmak zorunda kaldım. Bu yıl içimde çok şeyler biriktirdim bir o kadarını da patlattım (bknz: 2 adet sinir krizi) Bu yıl baya az güldüm. Bu yıl spora başladım.Bu yıl kendimden bir adım uzaklaştım..
2016 ya gelirsek. Onun için planlarım yok ama merakım çok:) Sadece aile(m)niz ve sevdikleri(m)nizle sağlıklı bir yıl diliyorum:)) 

3 yorum:

  1. 2016 en sevdiğin yıllardan olsun dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:) bu yıl seni keşfettiğim için mutluyum:)

      Sil
    2. Onore ettin beni yeni yıla çok mutlu giriyorum sayende :)

      Sil