17 Şubat 2015 Salı

P.K ( Peekay)

filmler PK
   Hint filmlerine  karşı hep sempati duymuşumdur, aralara soktukları o danslar şarkılar hoşuma gidiyor nedense. Özellikle Amir Khan adını görürsem kesinlikle izlenecekler listeme yerleşirler. Geçenlerde sıkıntıdan patlamak üzereyken P.K isimli bu filmde de Amir Khan adını görünce tabii ki hemen izledim :)

   Filmde Amir Khan uzaylı olarak Dünya'yı araştırmak, ne var ne yok görmek için uzay gemisinden iniyor ve indiği anda gezegeniyle bağlantı
kurmasını sağlayan kolyesini çaldırınca olaylar başlıyor. İşin içine uzaylı giren filmlerden pek hazzetmem aslında, çünkü ilginç bir şey yapmak isterken saçmalama olasılıkları fazla oluyor. Ama bu filmde uzaylı muhabbetinden çok konu aslında insanlara (ya da insanlığa) kendilerini farklı bir bakış açısıyla tekrar göstermek. Ayrıca bence birçok gönderme var :) Özellikle dinler ve kültürler arası farklara komik göndermeler yapılmış. Ben izlerken eğlendim eğer bu konularda çok çok hassas değilseniz eminim sizlerde eğlenirsiniz. Tabi ki komik yanlarının yanı sıra insanı düşünmeye de sevk ediyor diyebiliriz.
   Ve filmin sonlarına doğru P.K 'nin yaptığı konuşma çok hoşuma gitmişti alıntı yapmak istedim.Benden şimdilik bu kadaaarr ^ ^

  '' Sürekli sadece bir Tanrı var diyorsun. Ben ise iki Tanrı var diyorum. Biri bizi yaratan biri de  sizlerin yarattığı. Bizi yaratan hakkında bir şey bilmiyorum ama sizin yarattığınız tıpkı sizin gibi. Küçük, yalancı,hastalıklı, boş vaatler veren,zenginlere öncelik tanıyan,fakirleri sırada bekleten,övgü aldığında mutlu olan,küçük şeylerle insanları korkutan. Bizi yaratan Tanrıya inanın ona güvenin kendi yarattığınız Tanrıları ise yok edin.''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder